در سالروز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ملت ایران با روحیه حسینی و عاشورایی خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار نشان دادند.
 
به گزارش راسخون به نقل از رسا، همزمان با 13 آبان سالروز تسخیر لانه جاسوسی و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، ملت عاشورایی ایران در شهرهای مختلف کشورمان، تجمعات اعتراض آمیز برگزار و پیروی خود را از مکتب عاشورا و درس بزرگ امام حسین که همان استکبار ستیزی است، نشان دادند.
 
بر اساس گزارش خبرنگاران از شهرهای مختلف کشورمان، ملت انقلابی، حسینی و عاشورایی ایران در روز 13 آبان که با عاشورای حسینی همزمان شده بود، در قالب دستجات و هیئات های عزاداری بار دیگر فریاد هیهات من الذله را فریاد زدند.
 
مردم انقلابی ایران که در سوگ عزای امام حسین(ع) و یاران باوفای ایشان عزدار بودند، به صورت سیاه پوش در خیابان ها حاضر شده و جنایات مستکبران جهانی را محکوم کردند و نفرت خود را از یزیدیان زمان نشان دادند.
 
مردم ایران با سر دادن شعارهای انقلابی نشان دادند که نه تنها گذشت زمان آنها را از مبارزه با استکبار و آمریکا خسته نکرده، بلکه با عزمی راسخ تر از همیشه فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می دهند.
 
تجمع کنندگان یوم الله 13 آبان همچنین در پایان با قرائت قطعنامه ای به مستکبران جهانی هشدار دادند هرگونه اشتباه در مقابل جمهوری اسلامی و ملت ایران برای آنان گران تمام خواهد شد. 
/2759/